دانلود آهنگ یاسر محمودی – اینقدر میخوامت
نوشته شده توسط : mohammadkia

متن آهنگ اینقدر میخوامت

پشتت دویدم این همه راهو
نه دست خالی برنمی‌گردم
دارم تقلا میکنم بفهم
کاری که قبل از تو نمیکردم
من چشمامو به خاطر هیشکی
تو سوز و گریه نمیسوزوندم
من قبلا اینجوری نبودم که
قبل از تو با هیچکی نمیموندم
اینقدر میخوامت که میتونی
دلیل هر دلواپسی باشی
قبل از تو با هیشکی نمیموندم
شاید تو نفرین کسی باشی
هر کی به جز تو بود باور کن
فقط یه بار صداش می کردم
خودم چمدونشو میبستم
خودم کفششو پاش می‌کردم
هرکی به جز تو بودم خودم قبل
از این که بره رهاش می کردم
پشت سرس درارو می بستم
که بر نگرده به من و دردم
قبل از تو احساسم به هیچ کسی
اینقدر عمیق تو ریشه هام نبود
من قبلا اینجوری نبودم که
انقدر عزیز، هیشکی برام نبود
اینقدر میخوامت که میتونی
دلیل هر دلواپسی باشی
قبل از تو با هیشکی نمیموندم
شاید تو نفرین کسی باشی
هر کی به جز تو بود باور کن
فقط یه بار صداش می کردم
خودم چمدونشو میبستم
خودم کفششو پاش می‌کردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی – اینقدر میخوامت

♫♫♫♫♫




:: برچسب‌ها: اینقدر میخوامت , بیوگرافی یاسر محمودی , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ اینقدر میخوامت , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت , دانلود آهنگ های یاسر محمودی , ,دانلود آهنگ یاسر محمودی , دانلود اهنگ اینقدر میخوامت از یاسر محمودی , دانلود اهنگ یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت , کد پیشواز اینقدر میخوامت از یاسر محمودی , متن آهنگ اینقدر میخوامت از یاسر محمودی , یاسر محمودی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: